Pages

Saturday 16 April 2011

Game Booster Premium 2 [Mediafire]


Game Booster Premium mampu memberikan pengalaman gaming terbaik untuk anda bahkan jika anda memiliki sebuah PC lama. Satu-klik untuk meningkatkan prestasi PC tidak cukup, Game Booster Premium juga membolehkan anda untuk men-tweak sistem anda untuk kinerja PC atas. Dengan menutup sementara proses background dan tidak perlu perkhidmatan Windows, membersihkan RAM, dan memperhebat prestasi prosesor, Game Booster Premium konsentrat setiap sumber daya sistem kecil untuk game saja.

Play Games Lag-free
     Menggunakan teknologi IObit terkini, Game Booster Premium boleh secara automatik mengesan dan menutup perkhidmatan latar belakang yang tidak perlu, sehingga sumber daya sistem yang lebih selepas keluaran akan didedikasikan untuk bermain game responsif dan halus memaparkan gambar. Apa lagi, selepas tatacara sistem tweaking, anda PC dapat berjalan pada itu prestasi terbaik, begitu juga permainan anda.

Fast Game Launching and Response
     Game Defrag merupakan teknologi di Game Booster Premium yang membuat permainan pelancaran lebih cepat dan bermain game lebih responsif. Setelah defragging folder game, fail game akan disempurnakan diperuntukkan pada cakera anda untuk memberikan akses tercepat dan membaca, sehingga lagi anda game lebih cepat!

keep Your Hardware Drivers Up-to-Date
     Gamer PC tahu betapa pentingnya untuk memasang driver baru untuk game PC moden. Game Booster Premium terus driver khusus setiap permainan up-to-date, termasuk driver untuk video / kad suara.

Game Booster Spesifikasi Produk v2
Lancar Versi: 2.3
Saiz fail: 6,74 MB
Sistem Operasi: Ditubuhkan untuk Windows 7, Vista, XP dan 2000
Release Date: 25 Feb 2011
Ditubuhkan untuk: Membuat game berjalan pada kinerja puncak.
Bahasa: Bahasa Arab, Catalan, Finland, Indonesia, Croatia, Czech, Dansk, Inggeris, Perancis, Jerman, Hungary, Itali, Korea, Poland, Portugis (BRASIL), Romania, Russia, Sepanyol, Sweden, Turki, 简体 中文, 繁体 中文 .



Download link: MEDIAFIRE

regard,
safif kun @ bonggiey.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...